Najczęściej zadawane pytania

Konfigurowanie odpowiedzi automatycznej w programie Outlook.
Ostatnio odświeżony 9 months ago

-Wybierz pozycję Plik > Odpowiedzi automatyczne
image

-W polu Odpowiedzi automatyczne wybierz opcję Wyślij odpowiedzi automatyczne.
image
Opcjonalnie możesz ustawić zakres dat dla odpowiedzi automatycznych. Spowoduje to wyłączenie odpowiedzi automatycznych w terminie wprowadzonym jako czas zakończenia. W przeciwnym razie trzeba będzie ręcznie wyłączyć odpowiedzi automatyczne.

-Na karcie W mojej organizacji wpisz odpowiedź, którą chcesz wysyłać do członków zespołu lub współpracowników podczas swojej nieobecności.
-Na karcie Poza moją organizacją wpisz odpowiedź, którą chcesz wysłać na każdą otrzymana wiadomość z poza organizacji.
-Wybierz przycisk OK, aby zapisać ustawienia.

Proszę czekać!

Proszę czekać... to zajmie tylko sekundę!